SEMA Show 2019 je za námi a byla to ta, na kterou se nezapomíná…
11/11/2019, Las Vegas: SEMA Show 2019 je minulostí. Profesionálové, obalové společnosti a nadšenci z celého světa přišli do Vegas z jednoho důvodu. SEMA Show. Od 5. do 11. listopadu se konala jedna z největších automobilových show. Workshopy, přednášky, nové trendy a vše, co souvisí s automobily, byly diskutovány nejen mezi špičkovými lídry v oboru, ale také s návštěvníky výstavy. „Tito lidé jsou prostě úžasní… Jsme jako rodina, protože děláme to, co máme rádi. Auta jsou naše závislost,“ říká náš šéf Martin, který byl na přehlídce reprezentoval nejen WrapStyle, ale také s nový projekt Wrapstock. Zeptali jsme se ho tedy na pár otázek.
Ahoj Martine, jak hodnotíš tuto přehlídku?
„Ahoj, show Sema je show jako žádná jiná. Pokud hledáte místo, kde si můžete prohlédnout nejnovější automobilové trendy, je to místo. Můžete se naučit spoustu nových věcí, které můžete použít pro své podnikání, protože většina workshopů je vedena špičkovými profesionály v oboru. Nejen, že se můžeme podělit o své zkušenosti, ale získat novou, protože o tom je SEMA. Mluvit s lidmi a dobře se bavit,“ řekl Martin Tureček.
Velké finále soutěže Wrap Like A King poháněné naším hlavním partnerem v oblasti kriminality – Avery Dennisonem, se také konalo na výstavě SEMA. Zklamali jste, že se WrapStyle nedostal na samý vrchol?
„Vůbec… vítězi evropských kontinentů jsme se stali již pošesté! Kdo to může říct? Myslím, že jsme měli opravdu skvělý projekt a odvedli jsme opravdu úžasnou práci s naším designem Art-Wrap Handmade, takže se nemáme za co stydět. Mezi nejlepšími obaly na světě proběhla opravdu tvrdá soutěž a jsme rádi, že jsme byli považováni za jednu z nich. “
O novém projektu:
„Wrapstock je místo, kde můžete nakupovat nebo prodávat designy. Jedinečné je, že tyto vzory jsou univerzální. Pokud jste tedy zákazníkem, kupujete design, který se vám líbí, stáhněte si tisková data a proveďte zabalení. Dobré řešení i pro obalové společnosti, protože není potřeba vlastního designéra. Slušný výběr designových obalů, které mohou svým zákazníkům skutečně nabídnout.
„Ale rozhodně to není všechno z naší produkce,“ a pokračoval: „V tuto chvíli pracujeme na tom, abychom naši nabídku posunuli na jinou úroveň. A úrovní je virtuální realita. Jeden z nejnovějších a nejúžasnějších způsobů jak prezentovat to, co zákazníci chtějí. Tento nezapomenutelný zážitek chceme poskytnout všem našim zákazníkům. Jsme opravdu nadšení a doufáme, že ukážeme světu: We Wrap Averything!“